Tuesday 3 September 2013

Nutriferon

 Apakah itu Nutriferon ?

Nutriferon merupakan supplement yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Nutriferon penting bagi sistem tubuh badan kerana ia boleh menguatkan sistem imun. 

NutriFeron adalah suatu supplement yang hebat dan efektif. Ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Nutriferon Shaklee



Apakah fungsi utama Nutriferon ?

Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
~ ia merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk tindakan: T-sel, B-sel dan macrophage.

Melawan kanser dan tumor
~ interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kimoterapi.

Melindungi dari influenza
~ ia mengimbangi tindakbalas kepada alahan persekitaran dan pencemaran udara, berkesan melindungi daripada ancaman virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alahan, inflamasi dan influenza.

Meringankan tekanan dan kelesuan 
~ membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup yang aktif.

Melambatkan penuaan
~ formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Oleh itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B dan C
~ keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus dapat mengurangkan infeksi dan mengurangkan ketidakselesaan pesakit-pesakit Hepatitis B dan C seperti masalah kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain.

Mempertingkatkan sistem tubuh menghadapi menopous
~ membantu masalah yang timbul semasa menopous seperti darah tinggi, kolesterol tinggi, kitaran darah dan pelbagai masalah lain supaya menjadi lebih baik dan terkawal. 

Mempertingkatkan PMS
~ terbukti secara klinikal dapat mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.  




Bagaimana Nutriferon bertindak ?

Nutriferon bertindak dalam 2 cara iaitu:
➤ mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif dan cepat
➤ menggerakkan 'pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan

" Nutriferon adalah satu Formula Ekslusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee. "


JIKA KAWAN-KAWAN BERMINAT UNTUK MENCUBA NUTRIFERON INI,
BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT YE..

ADD FRIEND / PM : ATIRAH KHALIM
FB PAGE : Cinta Vitamin Semula Jadi
SMS / WHATSAPP : 019-9864611







2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...