Thursday 22 May 2014

cerita gembira zinc complex

assalamualaikum..

awal pagi ni saya ada hubungi customer yang beli Zinc Complex dari saya..
saya nak bertanya khabar dan nak tau feedback dia selepas mengamalkan Zinc Complex..
sudah seminggu adik ni beli Zinc Complex untuk beberapa sebab.. 
hari ini dia sangat ceria.. dalam mesejnya "akak, zinc complex memang best sangat, kencing saya dah lawas.. jerawat saya pun dah makin baik, parut pun makin pudar, rambut pun makin elok.. saya puas hati betul dengan zinc complex ni..

sebelum ni adik ni mengadu ada masalah prostat dan sakit ketika membuang air kecil..
rambutnya juga selalu gugur..
dan dari gambar profile di facebooknya saya juga perasan ada jerawat-jerawat besar kat mukanya..
alhamdulillah lepas amalkan, badannya cukup serasi dengan Zinc Complex..
katanya dia suka produk Shaklee sebab sebelum-sebelum ni pun supplement Shaklee cukup serasi dengan dia..

bagi saya kegembiraan customer saya cukup menceriakan hari saya.. alhamdulillah..
saya sebelum ni setiap kali customer membeli dengan saya, saya tak lupa untuk mengangkat tangan berdoa padaNYA moga-moga mereka bertambah sihat dan merasa kebaikan dari supplement yang mereka ambil.. insyaAllah (✿◠‿◠)

Zinc Complex
120 tablet
RM33

kalau anda pun nak dapatkan Zinc Complex, boleh la hubungi saya ye..

Pengedar Shaklee Anda,
Atirah Khalim
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/Whatsapp : 019-9864611




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...