Sunday 4 May 2014

Promo Mei ~ Meal Shakes

assalamualaikum..

lama betul saya tak jengok blog ini..
tapi rasanya belum terlewat saya nak inform pasal promo bulan Mei ini ye..
promo kali ni istimewa tau iaitu MEAL SHAKES..

kenapa saya kata istimewa?
sebabnya Meal Shakes ni antara makanan tambahan yang sesuai untuk seisi keluarga..
bukan sahaja berkhasiat untuk anak-anak, malahan mak ayah pun boleh nikmati Meal Shakes..


saya dapat info pasal promo ni masa saya kat pantai..
lantas saya coretkan sesuatu pada pasir2 pantai (^__^)



ni la dia canister Meal Shakes ye..
1 canister ni tahan berbulan-bulan tau..
dah la jimat, berkhasiat pulak tu..

kat rumah saya anak-anak & suami sememangnya penggemar Meal Shakes..
mesti tertanya2 kan kenapa suami saya pun gemar Meal Shakes ni..
nanti2 saya ceritakan kisah suami & Meal Shakes dalam entri akan datang ye..

ok, sekarang ni mesti nak tau apa keistimewaan Meal Shakes kan?
jom baca kat bawah ni..

~ MEAL SHAKES SHAKLEE ~

 Untuk meningkatkan selera makan anak
 Untuk meningkatkan berat badan anak
 Untuk tumbesaran
 Untuk anak kekal aktif
 Untuk perkembangan minda
 Untuk membantu anak lebih fokus
 Membantu mengurangkan ekzema
 Untuk anak yang dah berhenti susu ibu
 Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
 Membantu mengurangkan kekerapan asthma
 Mengatasi masalah sembelit pada anak
 Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
 Ambil semasa sarapan untuk meningkatkan kecergasan seawal pagi


sekiranya anda ingin dapatkan Meal Shakes buat anak-anak atau untuk diri sendiri..
boleh la hubungi saya ye..

Pengedar Shaklee Anda,
Atirah Khalim
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/Whatsapp : 019-9864611



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...