Tuesday 29 April 2014

carotomax supplement terbaik untuk mata!

saya suka carotomax !! sebabnya mata saya yg dulunya kabur dah makin terang..

saya ada buat spek thn 2012, tu pun sbb suami yg bwk gi kedai spek..

iyo la dh hari2 isteri ngadu mata kabur dan silau kan..
isteri lak sbnrnya tak nk buat spek pun.. 
sbbnya tkt sakit tertekan spek tu atas hidung..
ooo blh sakit kepala kalau gitu.. mmg nak elak pakai spek..
tp bila dh buat pakai la jg walaupun tak selesa..

tp dlm hati mmg berazam tak nk pakai spek..
hari2 cari dlm paper & magazine, vitamin apa utk mata..
sedikit terpengaruh dgn iklan dr. rozmey, terasa nak beli je..
tp suami lak mcm halang, selamat ke, dia tanya?
pulak dh.. tak de can la tak nk pakai spek..

pastu thn 2013, dpt tau carotomax shaklee baik utk mata..
terus beli.. tak tggu dh sbb lebih yakin dgn shaklee.. hi hi hi 

alhamdulillah benda ajaib berlaku, hari pertama makan sebiji carotomax..
makan pagi hari mengundi.. 5 mei thn lps..
tgh harinya otw balik ke teganu dr kelate, nk bg can suami mengundi pulak kan..
ms makan kat pantai penarik saya ckp, "cantiknya pantai ni hari pun cerah.."
suami tanya, "btl ke cerah? kan tak pakai spek tu.."
baru la saya sedar saya tak pakai spek tp penglihatan saya terang..
bintik kelabu dlm mata kiri hilang ke mana tak tahu la, suka sgt 
waahh bestnya carotomax.. ms tu mmg sayang giler kat carotomax ni..

skrg ni alhamdulillah agak lama juga saya tak pakai spek.. mata dh makin terang..
mgkn jgk power saya dulu rendah je so sng la mata nk baik..
tp byk jg saya dgr org amik carotomax ni blh turunkan power spek..
suka la tak pakai spek, org muka bulat mcm saya kurang cun pakai spek.. hihi..



ini la carotomax.. kecik je botolnya..
tapi khasiatnya mmg ummmppphh!!

kalau ada antara anda nak dapatkan carotomax ni..
boleh la contact saya ye.. moga2 khasiatnya dapat kita kongsi bersama..

Pengedar Shaklee Anda,
Atirah Khalim
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/Whatsapp : 019-9864611





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...