Sunday 13 April 2014

jiwa kacau ~

assalamualaikum..

hari ni saya tak nak bercerita mengenai shaklee atau pasal cerita yang menarik..
di hati di jiwa saya sekarang kurang tenang.. sedikit kacau..
beberapa hari ini ada saje masalah yang berlaku..
saya cuba untuk bertenang..
Allah menguji saya buat masa ini..
Allah datangkan seorang kawan yang men'cuit' jiwa saya yang sebelum ini sentiasa tenang..
dia datang dan men'cuit' jiwa saya dengan cara yang saya tak senang..
mempertikaikan semua yang saya buat..
menyalahkan saya tanpa sebab..
sungguh hati dan jiwa saya diganggu dengan insan berhati kering..
maafkan saya mengganggu kawan2 pembaca dengan sesuatu yang tak menarik ini..
saya cuma mahu menarik nafas dalam2..
ingin meleraikan semua yang kusut..
semoga ketenangan jiwa hadir di esok hari..
insyaAllah :)

 hati akan tenang bila sentiasa ingatkan Allah kan :)


rasa tenang je tengok gambar ni.. 
** jumpa kat internet tapi nak share jugak sebab masa kita tak tenang ni.. sesekali terjumpa gambar menenangkan jiwa ni harus la share kan :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...