Tuesday 1 April 2014

Saya Suka Ostematrix Saya :)

Assalamualaikum,

Alhamdulillah bulan April ni bulan promo Ostematrix..
So seperti biasa, jika anda beli 6 botol Oste (nama manja Ostematrix ye), anda akan dapat percuma 1 botol Oste lagi..
1 botol Oste ni bertahan untuk 1 bulan kiranya anda ambil 4 biji sehari..
Kalau ambil kurang, maka lambat la abisnya kan..
Tapi dinasihatkan untuk ambil 4 biji sehari supaya memenuhi keperluan kalsium anda setiap hari..

Cara makannya pula disyorkan untuk ambil 2 biji siang hari dan 2 biji malam hari..
Ada juga yang ambil 4 biji sekaligus sebelum tidur..
Tak salah cuma kalau ambil cara tu pastikan minum air putih banyak ye..
Ingat minum banyak tau sebab tak nak la bebankan buah pinggang kita nanti..
Kita tengah tidur, buah pinggang pulak tengah bekerja nak proses, cian pulak kat buah pinggang kita tu..
Tubuh kita, kena la pandai-pandai jaga ye.. 

Ok, pada saya Oste ni memang sangat best..
Oste ni adalah supplement pertama saya beli lepas jadi ahli Shaklee..
Sebab awal-awal dulu pun saya memang mencari-cari supplement yang semula jadi..
Tak mau yang sintetik, nak yang selamat je..

So bila Shaklee ada kalsium yang bernama Ostematrix ni, cepat-cepat saya beli..
Alhamdulillah puas hati sangat-sangat.. best betul..
Masa tu saya menderita sakit belakang.. saya ada terbaca ini mungkin disebabkan effect suntikan depo provera dan implanon yang saya guna.. depo tu dari tahun 2006-2009 dan implanon pula dari tahun 2011-2013..
Dari bacaan semua ni boleh sebabkan kehilangan ketumpatan jisim tulang..
Sakit, sakit dan sakit.. belakang badan asyik sakit..

Tapi alhamdulillah lepas ambil Ostematrix sangat-sangat membantu..
Antara lain yang best dengan Oste ni kalau ambil sebelum tidur, selalunya tidur malam memang lena..
Bangun pagi esoknya rasa bertenaga, mata membulat je..
Antara lain, urusan dalam toilet pun lancar je, lawas je..

Bestkan Oste ni.. sebab tu la bagi saya Oste ni bukan sekadar kalsium je tau..
Lain benar dengan pil-pil kalsium lain yang pernah saya ambil..
Saya ni alah laktosa, so cara ambil supplement seperti Oste ni memang pilihan saya untuk dapatkan sumber kalisum..
Dah memang tak leh minum susu kan..
Memang best Oste ni lagi-lagi bagi orang gastrik macam saya..
Perut selalu berasid, bila ambil Oste memang lega kerana Oste ni bersifat alkali..
Oste boleh neutralkan balik keasidan perut saya..

Fuuhhh panjang lebar, senang cerita Ostematrix ni memang pilihan kalsium terbaik saya..
Baik untuk saya, baik untuk tulang dan sendi, baik untuk perut, baik juga untuk tekak sebab saiz Oste ni kecik je, senang telan.. hihi.. kan best tu..

So sape-sape yang nak merasa juga apa yang bestnya Ostematrix ni, jom la hubungi saya..
InsyaAllah tak menyesal, malahan berpuas hati..
Orang kata tak cuba tak tau, dah cuba jatuh cinta la nanti..
Bulan ni beli 6 botol Ostematrix dapat 1 botol free.. best kan..
Tahan untuk 7 bulan :)




Pengedar Shaklee Anda,
E-mail : atira_akh@yahoo.com
SMS/Whatsapp : 019-9864611




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...