Tuesday 3 December 2013

Basic H

Saya selalu je post entri berkaitan supplement Shaklee..
Hari ini saya nak bercerita mengenai satu lagi produk Shaklee..
Tapi bukan yang makan ye.. yang ni produk pencucian Get Clean dari Shaklee..

Nama produk ni Basic H..
Nama panjangnya Basic H Organic Super Cleaning Concentrate..
Kalau nak tau, saya ni suka sangat guna Basic H.. setiap hari mesti guna..

Kenapa saya suka sangat guna Basic H ni ??


Sebabnya saya rasa yakin & selesa sebab tau Basic H ni selamat.. ianya:
     tanpa toksik
     tanpa bahan kimia berbahaya
     tanpa gas beracun
     tanpa bahan pewangi
     tanpa bahan pewarna
     tanpa klorin
     pH seimbang
     tak perlu bilas pun lepas guna
     lembut di tangan
     ramuan semulajadi yangg diekstrak daripada jagung dan kelapa
     yang paling bestnya 16 auns Basic H boleh menghasilkan 48 gelen pembersih berkuasa yang selamat apabila dicampurkan dengan air.. jimat kan..

Nak tau apa saya buat dengan Basic H ni ??
Macam-macam la.. dari bersihkan dapur nak cuci gris ke kotoran berminyak ke memang elok, cuci tingkap, mop lantai, rendam baju sekolah anak, basuh kasut sekolah anak.. semua saya guna Basic H.. 
Kalau balik dari pasar, saya selalu jugak cuci sayur, buah, ikan dan ayam guna Basic H ni.. nanti semua tu akan makin segar.. 

Suami saya pulak suka betul basuh tangan guna Basic H, padahal hand wash Dettol ada je kat sebelah Basic H tu.. bila tanya kenapa guna Basic H, dia jawab lebih natural dan selamat.. 


Saya pulak memang tak ragu-ragu guna sebab tau Basic H ni selamat.. sekarang ni tak ada la saya sakit-sakit kepala lagi time mencuci.. sebelum ni banyak bahan pencuci yang saya gunakan, bau dia menusuk tajam dalam hidung.. buka je penutup, bau dah 'harum semerbak'.. terus sakit kepala..

Bila dah ada produk yang selamat dengan harga yang mampu milik, buat apa lagi saya mencari produk yang ada bahan kimia berbahaya kan.. 

Basic H ~ selamat untuk anda, selamat untuk kediaman anda & selamat untuk bumi anda (✿◠‿◠)

Atirah Khalim
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/ WhatsApp : 011-12181045019-9864611
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...