Tuesday 10 December 2013

Kurus dengan Set Bajet - Lecithin & Alfalfa

Ramai yang memasang impian nak kuruskan badan. Tapi kebanyakan produk kurus di pasaran agak mahal harganya. Lalu, impian nak kurus tu hilang begitu saja.

Jangan la putus asa ye. Di Shaklee kami ada Set Bajet Kurus. In shaa Allah set ini akan menepati bajet anda. Walaupun dalam kategori bajet, result dia memang superb. Set bajet ini amat sesuai untuk lelaki & wanita, termasuk la untuk ibu menyusu.

Dalam Set Bajet Kurus ni, ada 2 supplement iaitu Lecithin dan Alfalfa. Bagaimana ia bertindak?

Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier iaitu pemecah lemak yang baik. Pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.

Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.
Alfalfa juga bertindak sebagai milk booster untuk ibu menyusu.


Bagi yang berminat miliki set bajet ini, boleh hubungi saya segera untuk dapatkan harga istimewa di bawah RM100 ye (^__^)

Atirah Khalim
FB Page : Cinta Vitamin Semula Jadi
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/ Whatsapp : 011-12181045



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...