Tuesday 17 December 2013

Mudahnya Menjemput Rezeki

Assalamualaikum & Selamat Pagi semua..
Semoga setiap urusan kita pada hari ini dipermudahkan oleh Allah SWT.. In shaa Allah..
 

Kawan-kawan pernah tahu tak pasal 1 buku ni..
Tengah famous sekarang ni.. buku ni namanya ~ MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI



Saya ada membaca buku ini..
Sejak baca buku ini, saya dapat rasakan hati makin tenang, sentiasa berlapang dada dan sangat berserah diri pada Allah SWT..
Banyak lagi rasa positif dalam diri ni.. motivasi, kata-kata nasihat dan huraian yang senang faham dan straight to the point disamping contoh-contoh yang diutarakan, buatkan saya makin faham apa sebenarnya yang 'jiwa' saya benar-benar perlukan..

" Amalkan semua yang diajar dengan iman yang penuh yakin bahawa tiada yang dapat  memberikan kita rezeki melainkan Allah SWT.."
" Buat banyak-banyak apa yang Allah SWT suka, nescaya mudah-mudah saja Allah SWT beri apa yang kita suka.."
" Susahkan diri untuk buat apa yang Allah SWT suka, nescaya mudah-mudah saja Allah SWT beri apa yang kita suka.."
 


Di Shaklee, kami juga diajar untuk mempraktikkan ilmu-ilmu dan amalan rohani yang dikongsikan dari buku ini..
Jika ada yang berminat nak sertai Shaklee bersama saya, boleh hubungi saya ye..
In shaa Allah kita bersama-sama berusaha menjadi yang lebih baik & terbaik.. In shaa Allah..

Mudahnya Menjemput Rezeki,
Atirah Khalim, Shaklee Independent Distributor [934399]
Page : Cinta Vitamin Semula Jadi
Blog : http://ilmansofea.blogspot.com/
SMS/Whatsapp : 011-12181045019-9864611





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...