Tuesday 22 July 2014

Persediaan Syawal

assalamualaikum..

mohon maaf sebab dah lama saya tidak menulis di blog ini.
maklum sahaja bulan ramadhan ni saya agak kalut skit..
orang lain pun lagi kalut kan.. lagi2 ibu berkerjaya kalau nak dibandingkan dengan saya yang hanya surirumah tangga sepenuh masa ni..
bagi saya, kalut setiap orang amat berbeza.. hihihi..
apa2 pun saya tetap melawat blog ni cuma selalu sahaja tak menyempat nak menaip dan mencari idea..

ok, bagaimana ramadhan anda tahun ini?
semoga ibadah2 yang anda dan saya lakukan terus berterusan walaupun ramadhan dah meninggalkan kita nanti ye..

bagaimana pula persediaan syawal anda?
saya tahun ni sangat ala kadar sahaja..
di hati kurang gembira.. mak ayah di kampung kurang sihat..
tahun ini pula kali pertama beraya tanpa arwah mak mertua..
jadi tahun ni.. biasa2 je bagi kami sekeluarga..
apa yang pasti persiapan raya untuk anak2 la jadi keutamaan kami..

ok, sempena nak raya ni ramai je yang mula mencari2 supplement2 persediaan menyambut syawal..
nak sambut syawal pun kena bersedia ke?
ha'a.. kena bersedia la bagi orang yang nak menjaga kesihatan dan body..

meh tengok bawah ni.. siap semua dan lengkap mengenai supplement terbaik untuk anda..
jika anda berminat, boleh terus contact saya ye..


salam sayang buat semua :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...