Sunday 26 January 2014

bahagiamu deritaku..

baru lepas menonton AJL..
tak tau pun pasal AJL tahun ni.. dah lama tak tengok tv3..
kat rumah ni kalau tak disney junior, mesti supersport..
kadang2 sekali astro ceria, kadang2 tv al-hijrah.. gitu la favourite channel kat rumah ni..
nak tengok masterchef macam dulu2 pun dah tak boleh sangat..
anak2 dan suami yang conquer remote astro ni.. huhu..

cuma semalam masa tengah2 menukar2 channel ternampak la iklan AJL..
awat rancak sangat ni.. ntah2 dh dekat..
rupanya hari ni la AJLnya..
so siang2 lg dah bagitau suami nak tengok AJL..
jangan nak tukar2 channel macam selalu..
sekali setahun je anugerah lagu ni..
bola chelsea tu ada tiap minggu..
sama je mana2 game pun.. hihi..

bila tengok AJL ni, baru la tau tajuk lagu2 yang selalu dengar kat radio..
termasuk la lagu yang menang kali ni.. tau hafiz yang nyanyi lagu ni..
tapi tak tau tajuk.. huhu..
rupanya bahagiamu deritaku..
best gak lagu ni.. ala2 mendayu je..

jom tengok lirik.. kot2 dua-tiga hari ni radio dok pasang je..
boleh jadi penyanyi latar gak..

" Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau eprcik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu.."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...