Thursday 10 October 2013

Vivix

SIRAP SHAKLEE
Ada sesetengah orang memanggil Vivix Shaklee ini sebagai sirap Shaklee sebab warnanya yang sangat merah.


APAKAH SEBENARNYA VIVIX?

  • Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 
  • Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
  • Vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


APAKAH KEHEBATAN VIVIX?

  • Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  • Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia di mana setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  • Vivix melambatkan pembentukan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end product) akan menyebabkan kerosakan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  • Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalaman akan ditingkatkan dengan pembentukan mitokondria baru (mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)
 

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK DENGAN BERKESAN?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Manfaat Vivix


Mengandungi 4 bahan yang tinggi dengan kandungan resveratrol dan polifenol yang lain


APAKAH RESVERATROL DAN KHASIATNYA

Resveratrol adalah sejenis antioksidan dan bertindak sebagai 'sistem imunisasi' untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria.

Resveratrol merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut terhadap penyakit. Ia dihasilkan daripada tindakbalas tumbuhan tersebut terhadap jangkitan kulat, tekanan, kecederaan akibat dirosakkan haiwan, sinar UV, cuaca ekstrem dan sebagainya.

Daripada kajian yang dihasilkan oleh Shaklee, maka terhasillah Vivix, yang mempunyai resveratrol dan campuran phytonutrient yang diperolehi dari anggur muscadine yang menunjukkan 10x lebih berkesan dari pengambilan resveratrol semata-mata. Anggur muscadine adalah anggur yang jarang didapati dan ia merupakan anggur terbaik kerana ia hidup secara semulajadi dalam cuaca ekstrem. Semakin buah anggur itu terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia menghasilkan resveratrol yang tinggi!



Resveratrol digunakan sebagai terapeutik dalam beberapa masalah penyakit kronik


 SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX?

Sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapatkan khasiat polifenol semulajadi yang tinggi demi sebuah kesihatan. Vivix juga sangat disarankan kepada:
1. Pesakit kanser
2. Pesakit SLE
3. Pesakit jantung
4. Pesakit kencing manis
5. Pesakit gout
6. Pesakit stroke
7. Penghidap arthiritis
8. Wanita yang mempunyai cyst
9. Mereka yang mempunyai masalah selaput mata
10. Perokok tegar
11. Mereka yang ketagihan dadah
12. Mereka yang risiko menghidap kanser akibat keturunan
13. Mereka yang mempunyai ketahan badan yang lemah
14. Mereka yang mementingkan kesihatan badan yang maksimum
15. Mereka yang ingin awet muda

 
" Terdapat 4 mekanisme yang membuktikan kebaikan Vivix dan ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya menyamai dengan 3000 gelas wain merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semulajadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) "



JIKA KAWAN-KAWAN BERMINAT UNTUK MENCUBA VIVIX INI,  
BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT YE..

ADD FRIEND / PM : ATIRAH KHALIM
FB PAGE : Cinta Vitamin Semula Jadi
SMS / WHATSAPP : 011-12181045




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...