Sunday 24 November 2013

Penafian



Penafian / Disclaimer

Penafian blog ilmansofea.blogspot.com berhubung informasi mengenai produk kesihatan Shaklee.

  • Saya bukan ahli farmasi atau doktor. Segala informasi di blog ini bukan bertujuan untuk dijadikan sumber rawatan kesihatan dan bukan bertujuan untuk menggantikan rawatan doktor. Segala informasi hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat umum atau sebagai sumber pendidikan sahaja.
  • Sekiranya anda mempunyai masalah kesihatan yang serius, sila rujuk terlebih dahulu pada doktor anda untuk mendapatkan nasihat dari segi ilmu perubatan. Harus diingat, nasihat doktor yang merawat anda hendaklah diutamakan kerana doktor anda lebih mengetahui latar belakang dan mempunyai rekod kesihatan anda yang menyeluruh.
  • Saya tidak menyediakan sebarang tuntutan ganti rugi, warranty atau assurance di atas pengambilan vitamin yang dicadangkan. Cadangan pemakanan vitamin adalah untuk memaksimumkan penyerapan serta fungsi vitamin tersebut.
  • Produk Shaklee adalah makanan tambahan kepada diet seharian dan tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Produk ini merupakan alternatif kepada anda untuk menjalani kehidupan yang lebih sihat dengan khasiat yang lengkap, hasil dari kajian yang mendalam.

Terima Kasih.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...