Wednesday 27 November 2013

Testimoni Vivix

Vivix bukan sekadar tonik anti-penuaan tetapi juga sangat baik untuk kesihatan dan memberi pelbagai manfaat bagi mereka yang menghidap kanser, stroke, diabetes, gout dll. Vivix mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan daripada berlaku dengan pantas.

Vivix sesuai untuk sesiapa sahaja yang ingin menjaga kesihatan secara menyeluruh. Vivix sesuai untuk dewasa, warga tua dan mereka yang mengalami masalah untuk menelan ubat berbentuk pil. Manakala kanak-kanak, wanita hamil dan ibu yang sedang menyusukan bayi tidak dibenarkan mengambil Vivix.

Di bawah ini saya sertakan beberapa testimoni pengguna yang telah menggunakan Vivix.

Testimoni 1: Pesakit kanser. Ini adalah ikhtiar untuk anda, jangan berputus asa

Mr. Law Chu Hian, 8 tahun dulu merupakan pesakit kanser, beliau juga merupakan belas pengacara ntv7. Untuk pengetahuan semua, sekarang umur beliau sudah mencecah 50 tahun. Lihat, disamping membantu beliau sembuh dari penyakit kanser, Vivix juga membantu beliau kelihatan lebih muda dari umur sebenar.


Testimoni 2: Pesakit diabetes



Testimoni 3: Pesakit stroke



Testimoni 4: Pesakit kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma



Testimoni 5: Untuk kecantikan



Apa-apa pun, sekiranya diri sendiri atau ahli keluarga jatuh sakit, jangan sesekali berputus asas. Paling penting kita berusaha, berdoa dan bertawakkal. In shaa Allah semoga Vivix akan membantu memberikan perubahan yang baik.

Jika berminat untuk mendapatkan Vivix dengan harga istimewa, boleh hubungi saya ye:

Atirah Khalim
Email : atira_akh@yahoo.com
SMS/ WhatsApp : 011-12181045




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...